Καθημερινές Ιστορίες | Φτώχεια ΙΙ

Ανθρω-ποια; 
Αδελφέ μου.. αδελφή μου..
Βοήθησε με...
Δε θέλω ελεημοσύνη επειδή είμαι ανάπηρος.. Θέλω βοήθεια για να αγοράσω ένα κουλούρι, κάτι να φάω.. Να δώσω και στους συγγενείς μου..
Κάθομαι με τις ώρες στο ίδιο σημείο, μήπως με προσέξεις αδελφέ μου. Σε παρακαλώ, μη με αγνοείς.. Δεν έχω σκοπό να σε κλέψω, δε θα σου κολλήσω κάποια αρρώστεια..
Σου απλώνω το χέρι, μήπως καταλάβεις ότι δε θα σου κάνω κακό.. Δε θέλω το κακό σου έτσι κι αλλίως, αλλά την κατανόηση και την ανθρωπιά σου.. Αδέλφια μου, ήμουν κάποτε
σαν εσάς.. Είχα τη δουλειά μου, την οικογένεια μου.. Μετά από
ένα ατύχημα άλλαξαν όλα..
Η ιστορία μου κρύβει πολύ πόνο, δε θα την αντέξεις.. Δε θα το χωρέσει
ο ανθρώπινος νου σου..
 Δε θέλω να κλαφτώ, δε θέλω να με λυπηθείτε..
Θέλω να ζω κι εγώ αξιοπρεπώς..
Μη με αγνοείτε, είμαι κι εγώ συνάνθρωπος σας..



Φωτογραφία: Μαρία Γερμαντζίδου

Σχόλια

Διαβάστε επίσης