ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ με την Φωτεινή Αριστακεσιάν aka Fosbloque


Την Φωτεινή την γνωρίσαμε μέσα απ το κανάλι της στο YoutubeFosbloque. Είναι μία απ τις μεγαλύτερες Ελληνίδες  youtuber με τον αριθμό subscriber της να φτάνει τους 101.290. Εγώ προσωπικά την γνώρισα στο BurgerFest της Αθήνας τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε και η εντύπωση που μου άφησε είναι για έναν χαμογελαστό και γεμάτο ενέργεια άνθρωπο.

Αρχικά πες μας λίγα πράγματα για σένα, όπως που γεννήθηκες και που μεγάλωσες.
Γεννήθηκα στο Ερεβάν της Αρμενίας, όμως ήρθα με την οικογένεια μου στην Ελλάδα όταν ήμουν δύο ετών και μεγάλωσα στην Θεσσαλονίκη. Τα τελευταία δύο χρόνια βρίσκομαι Αθήνα λόγω δουλειάς.

Έχεις σπουδάσει κάτι και αν ναι τι;
Έχω τελειώσει διακόσμηση εσωτερικών χώρων και στα σκαριά να τελειώσω ΤΕΙ Τουριστικών Επιχειρήσεων.

Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με τον κόσμο του You Tube;
Η αρχική ιδέα ήταν να ανοίξω κάποιο blog με styling, καθώς ήταν κάτι μου με ενδιέφερε πολύ. Αυτό απέτυχε αφού το βαρέθηκα γρήγορα, όμως μόλις ανακάλυψα πως αντί για blogging  μπορώ να κάνω vloging, ενθουσιάστηκα! Η δημιουργία οπτικοακουστικού περιεχομένου μου άρεσε περισσότερο από δημιουργία άρθρων και φωτογραφιών. Σιγά σιγά όμως επεκτάθηκα και σε άλλες θεματολογίες πέρα από το styling, όπως lifestyle, ταξίδια, challenges με κωμικό content και άλλα.


Όπως όλοι γνωρίζουμε εκτός απ τα θετικά σχόλια υπάρχουν και τα αρνητικά. Πως τα διαχειρίζεσαι;
Στην αρχή με επηρέαζαν όμως με τον καιρό άρχισα να μην αφήνω τον εαυτό μου να επηρεαστεί συναισθηματικά. Ενίοτε απαντάω με ευγενικό τρόπο, ενίοτε τα αγνοώ. Ούτως η άλλως, η άποψη του καθένα δεν αντιπροσωπεύει εμένα, αλλά τον ίδιο τον σχολιαστή.

Ποια είναι η άποψη σου για το Ελληνικό community;
Είναι όπως κάθε άλλο εργασιακό community, γεμάτο από όλους τους τύπους ανθρώπων. Από άποψη δημιουργικότητας, υπάρχουν μεγάλα περιθώρια εξέλιξης, αλλά θεωρώ πως δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από αυτό του εξωτερικού.


Πιστεύεις ότι έχει μέλλον το Ελληνικό YouTube σε αντίθεση με το ξένο που όπως και να το κάνουμε απευθύνεται σε πιο ευρύ κοινό ;
Ναι φυσικά! Το ότι το κοινό είναι περιορισμένο δεν αλλάζει πολλά, καθώς ένα targeted μικρό κοινό είναι ίσο σε αξία με ένα ευρύ, αλλά πιο 'ρευστό' κοινό.

Τι δεν έχεις κάνει μέχρι τώρα που θα ήθελες να κάνεις;
Να φτιάξω ένα studio, ενισχυμένο με αναβαθμισμένο εξοπλισμό και ποικίλα σκηνικά.

Έχεις σχέδια για το μέλλον και αν ναι θα ήθελες να μας τα πεις;
Περνάνε διάφορα σενάρια από το μυαλό μου, αλλά καθώς δεν έχω κατασταλάξει ποιον δρόμο θέλω να ακολουθήσω μετέπειτα, δεν μιλάω ανοιχτά ακόμη για αυτό


      Τα link από τα social media της Φωτεινής παραθέτονται παρακάτω:


Σχόλια

Διαβάστε επίσης