Dejan Jovanovic: Πρωταθλητής στη κολύμβηση και στο μόντελινγκ


Ο 22χρονος Ντεγιάν Γιοβάνοβιτς που έκανε το μεγαλύτερο κομμάτι του γυναικείου πληθυσμού να συζητά γι'αυτόν, μας μιλά για τη καριέρα του στο μόντελινγκ και στην κολύμβηση. Μένει στην Αθήνα και σπουδάζει Business Management and Marketing. Έχει διακριθεί πολλές φορές στο αθλητικό κομμάτι και ο τίτλος μοντέλου δε τον αδικεί. Ας δούμε τι δήλωσε στο Venus Greece.






Πως ξεκίνησες την καριέρα σου ως μοντέλο;

Ξεκίνησα πριν από περίπου 1,5 χρόνο όταν μία φίλη μου που ήταν και συναθλήτρια μου, είπε ότι έχω προσόντα για να γίνω μοντέλο και αποφάσισα να πάω σε ένα πρακτορείο-συγκεκριμένα στο Happy People που είμαι και ως σήμερα-όπως μου είπε και η ίδια. Είναι κι αυτή μοντέλο και στην αρχή κάναμε και μία φωτογράφιση μαζί. Έτσι ξεκίνησε η σταδιοδρομία μου ως μοντέλο.


Με τι κριτήρια επιλέχθηκες να πας στο GNTM;

Για να είμαι ειλικρινής, δε το γνωρίζω. Ένα μεσημέρι με πήραν από το πρακτορείο και μου είπαν ότι έχουμε αίτημα για φωτογράφιση στο reality. Φυσικά και απάντησα θετικά, γιατί θα βοηθούσε την καριέρα μου.

Είχες αγχωθεί κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης;

Λίγο αγχώθηκα, διότι μπορεί να είχα πάει με τα υπόλοιπα μοντέλα κάποιες ώρες πιο πριν στο πλατό, αλλά το concept το μάθαμε τελευταία στιγμή, το οποίο ήταν η προώθηση κραγιόν. Ήμουν και ο πρώτος που θα φωτογραφιζόταν, δεν ήθελα να έρθουν και τα κορίτσια σε δύσκολη θέση.. Εντάξει, σημασία έχει ότι υπήρξε καλό αποτέλεσμα και περάσαμε καλά.

Μετά το παιχνίδι είχες επαγγελματικές προτάσεις;

Είχα μία αναγνωρισιμότητα, οπότε ήρθαν και οι προτάσεις. Προς το παρόν δεν πήρα κάποια σημαντική απόφαση, αλλά θέλω να κινηθώ άμεσα σε κάποιες απ' αυτές. Βέβαια, στην αρχή το μόντελινγκ το είχα ως χόμπι, διότι ασχολούμαι με την κολύμβηση, έχω τις σπουδές, αλλά τώρα θέλω να ασχοληθώ περισσότερο. Είναι κάτι που με ενδιαφέρει.


Μιας και μας είπες ότι ασχολείσαι με την κολύμβηση, είσαι σε κάποια ομάδα; Πήρες διακρίσεις;

Είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο της ζωής μου, πάνω από 15 χρόνια ασχολούμαι με την κολύμβηση. Ξεκίνησα από τον ΑΚΟΧ Χαλκίδας και στα 15 χρονών ήρθα στην Αθήνα για να συνεχίσω να κολυμπώ, τότε ήμουν ήδη μέλος της εθνικής ομάδας νέων. Για δύο χρόνια ήμουν στα Δελφίνια Περιστερίου και τώρα για 5η χρονιά αγωνίζομαι για τον Ολυμπιακό. Επίσης, πριν απ' τον Ολυμπιακό, αγωνιζόμουν στην ομάδα Ν.Γ.Σ. Άρτεμις και μετά για μία σεζόν στον Εθνικό Πειραιά.

Πάντως ναι, έχω αρκετές διακρίσεις. Πανελλήνιες νίκες και τα σχετικά, έχω κατακτήσει 4 πρωταθλήματα για τον Ολυμπιακό και πάω για το 5ο, έχω 2 ασημένια μετάλλια στους Βαλκανικούς Αγώνες Νέων, έχω αρκετές επιτυχίες στο συγκεκριμένο κομμάτι.





Σαν χαρακτήρας πως είσαι;

Σαν άνθρωπος κι εγώ, έχω τις παραξενιές μου. Οι καταστάσεις μ' άλλαξαν πολύ, διότι από 15 χρονών έφυγα από το σπίτι και για ένα παιδί είναι δύσκολο. Αυτό με ωρίμασε πολύ και κακά τα ψέματα, πιστεύω πως η ηλικία είναι ένας αριθμός, δεν υπάρχει συγκεκριμένη ηλικία που θα ωριμάσεις. Ο άνθρωπος ωριμάζει με τις καταστάσεις που έχει βιώσει. Γενικά έγινα πιο υπεύθυνος, είδα διαφορετικά κάποια πράματα και οι απόψεις μου γενικά άλλαξαν και τα βλέπω πιο ρεαλιστικά το τι γίνεται.






Σχόλια

Διαβάστε επίσης