Δύο λόγια με τον Τζώρτζη Παπανικολάου

<< Το ελάτωμα μου είναι πως λέω τα πράματα έτσι όπως είναι. Δεν είμαι αυτός που έδειξε το μάστερ σεφ, δεν είμαι τόσο κακός.>>. Αυτή είναι η δήλωση του Τζώρτζη που συμμετείχε στο Master Chef 2018.
Γεννήθηκε στην Μάνδρα Αθηνών και είναι 26 ετών. Είναι ένας νεαρός αρκετά κοινωνικός και φιλικός. Γενικά του αρέσει να γνωρίζει κόσμο και αισθάνεται όμορφα που αναγνωρίζουν το ταλέντο του στη μαγειρική. Εδώ αγαπητοί αναγνώστες θα δείτε τι είπε ο Παπανικολάου για τη πορεία του στο τηλεοπτικό παιχνίδι.





  • Ποια ήταν η αφορμή να πάρεις μέρος στο Master Chef; 
Είδα την αίτηση στο facebook κι είπα, γιατί να μη το κάνω.. Έτσι, δήλωσα συμμετοχή και με πήρανε.

  • Από πότε ασχολείσαι με τη μαγειρική;
Ασχολούμαι τα τελευταία 6 χρόνια, δηλαδή από τότε που τελείωσα τη σχολή - με τη παλιά του ονομασία- Ι.ΙΕΚ ΞΙΝΗ Αθηνών και δουλεύω ως μάγειρας. Πιο πολύ εργάζομαι σε ξενοδοχεία στη Κρήτη, Κυκλάδες και Αθήνα.

  • Θα συνεργαζόσουν με κάποιον από τους κριτές και γιατί;
Θα ήταν τιμή μου να συνεργαστώ και με τους τρεις, αλλά πιο πολύ θα ήθελα με τον κύριο Κουτσόπουλο γιατί οι ιδέες και τα μαγαζιά του είναι πιο πολύ στο μεσογειακό. Η μεσογειακή κουζίνα με αντιπροσωπεύει.

  • Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, βλέπαμε πολλούς καβγάδες στο σπίτι. Κάποιοι συμπαίκτες σου δεν έλεγαν τα καλύτερα για 'σένα. Πως αντέδρασες;
Μπαίνοντας σε ένα παιχνίδι που είναι ριάλιτι επιβίωσης-γιατί υπήρχαν μέρες που κρινόσουν εάν θα μείνεις ή όχι- πολλοί παίκτες είχαν στρατηγική, ώστε να διώξουν άτομα. Εγώ πάντως το ανέχτηκα. Πάντως, δεν έβλεπα αυτό που βλέπατε στην τηλεόραση. Μετά τον διαγωνισμό είδα τα βίντεο και τις κριτικές πάνω μου. Δεν ένιωσα ποτέ ό,τι είχα εχθρούς μέσα στο παιχνίδι.

  • Στην αρχή σε βλέπαμε πολύ κοντά με τη Γωγώ, θα λέγαμε πως ήσασταν κάτι σαν κολλητοί. Βέβαια, κάποιοι ισχυρίζονται πως άλλα έλεγες από πίσω κι άλλα μπροστά της. Εν μέρει σα να της ''έθαβες'' τον λάκκο. Πως μπορείς να το εξηγήσειες αυτό;
Καταρχάς, πιστεύω πως δεν γίνεται φίλος ή κολλητός με κάποιον σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Η αλήθεια είναι πως με είχε προσεγγίσει. Μου ανοίχτηκε κι μετά το έκανα κι εγώ. Το κακό με 'μένα είναι πως δένομαι εύκολα με ανθρώπους κι έτσι την πάτησα. Δεν έθαψα κανέναν, απλά είπα την γνώμη μου. Το ίδιο έκανε και η Γωγώ, απλά η γνώμη της ήταν πιο σκληρή.


  • Είχες πει κάτι για τη Γωγώ στη διάρκεια μιας δοκιμασίας. Για το πως να καταστρέψει το υλικό. Αυτό ήταν πριν τον καβγά σας;
Αυτό είχε γίνει πολύ πιο μετά. Όλα ξεκίνησαν σε μια δοκιμασία ασυλίας, για μια τάρτα. Η συνταγή και τα υλικά που έπρεπε να χρησιμοποιήσεις ήταν απλά και δεν βοήθησε κανένας μας. Αφού δεν την βοήθησα, η Γωγώ νόμιζε πως δεν ήθελα να τη βοηθήσω κι έτσι έβγαλε μια κακή άποψη για το άτομο μου. Μετά εγώ με τον παραμετρικό μου χαρακτήρα έκρινα αυτή την τεχνική που έκανε. Δεν μετανιώνω γι' αυτό που είπα, για το λόγο του ότι πρόκειται για μαγειρικές ικανότητες, δεν έχει να κάνει με κάτι προσωπικό.


  • Ποια η γνώμη σου για την Μάγκυ, με το που έμαθες για τη συμμετοχή της στο Ιταλικό Master Chef και μάλιστα τελείωσε σχολή μαγειρικής;
Από την αρχή είχα δεθεί μαζί της. Προσωπικά γνώριζα για τη συμμετοχή της, αλλά όχι στο μπούτκαμ, μόνο του ότι είχε δηλώσει. Αυτό δεν είναι κακό. Πολλοί παίκτες έλαβαν μέρος σε μαγειρικούς διαγωνισμούς και δεν μου έκανε εντύπωση. Δεν είσαι επαγγελματίας εάν έχεις τελειώσει μια σχολή και πήρες πτυχίο. Ένας γιατρός δεν είναι επαγγελματίας, εάν πήρε απλά ένα πτυχίο. Πρέπει να κάνει και πρακτική άσκηση.

  • Ο τελικός ήταν ανάμεσα στον Χρήστο και τον Τιμολέων. Ποιος ήθελες να νικήσει και ποιος περίμενε να διεκδικήσει τον τίτλου του Master Chef;
Περίμενα να νικήσει ο Χρήστος διότι ήτα ένας πολύ δυνατός παίκτης με καθαρή προσωπικότητα. Στο Live προσπάθησα να τον υποστηρίξω όσο πιο πολύ μπορούσα. Βέβαια και ο Τιμολέων ήταν ένας πολύ καλός παίκτης, αλλά ήθελα να νικήσει ο Χρήστος.

  • Πιστεύεις πως υπήρχε κάποιος να έφυγε ή έμεινε που δεν το άξιζε;
Στον διαγωνισμό πίστευα πως όλα κρίνονται με βάση τη μαγειρική και οι ικανότητες σου θα σε οδηγήσουν στη νίκη. Μετά τους 12 κατάλαβα ότι παίζει ρόλο και η προσωπικότητα. Εκεί κατάλαβα πως κάνουμε ριάλιτι. Οι δοκιμασίες ήταν δύσκολες και πίεση χρόνου. Δεν πιστεύω λ.χ η Γωγώ ή η Ηλέκτρα ό,τι έπρεπε να μείνουν σε τέτοιες θέσεις, γιατί μιλάμε για ερασιτέχνες. Έφυγαν άτομα τα οποία ήταν επαγγελματίες και με μεγαλύτερες μαγειρικές ικανότητες, αλλά όπως είπα, καθοριστικό ρόλο είχε και η προσωπικότητα.

  • Ποια η συμπεριφορά των παικτών πίσω από τις κάμερες προς το άτομο σου;
Πάρα πολύ καλή. Δεν υπήρχε άτομο που να μη το κάνω παρέα ή να μη κάτσω μαζί του. Βγαίνοντας από το παιχνίδι και βλέποντας τις κριτικές, κατάλαβα πως ο καθένας ακολουθούσε μια στρατηγική που εγώ δεν την έκανα. Ήμουν ανοιχτός σε όλους. Το να πω κάτι στη κάμερα για ένα μεμονωμένο περιστατικό, δε σημαίνει ότι δεν εκτιμώ τον άλλον. Απλά μιλάς για τη συγκεκριμένη στιγμή, όπως ο καθένας.

  • Πως αντιδράς στα αρνητικά σχόλια του κοινού;
Στην αρχή είχα πάθει ένα σοκ. Οι δημοσιογράφοι μέσα στον διαγωνισμό μου έλεγαν πως θα είμαι ο μόνος που θα πουλήσω περισσότερο, επειδή λέω τη γνώμη μου και θα έχω πολλές συμπάθειες, Δεν είδα πάντως κάτι τέτοιο..Στην αρχή στεναχωρήθηκα λίγο αλλά κράτησε μόνο μία μέρα. Μετά κατάλαβα πως και οι άλλοι παίκτες που αποχώρησαν είχαν κακά σχόλια- η αλήθεια είναι πως τους ξεπέρασα- αλλά πιστεύω ότι δεν μου έκανε κακό. Ήταν κάτι τηλεοπτικό.

  • Πιστεύεις ότι αδίκηθηκες;
Δεν είχα πολλά κακά σχόλια από τους κριτές και δεν ήμουν πολλές φορές σε δοκιμασίες αποχώρησης. Αυτές οι φορές ήταν δύο και την τρίτη έφυγα. Δεν πιστεύω πάντως ότι αδικήθηκα από τους κριτές, γιατί κρίνανε αντικειμενικά, αλλά από την παραγωγή. Είχε δημιουργηθεί ένα ψεύτικο μου προφίλ. Είχα πολλά ακόμα να δώσω στον διαγωνισμό, αλλά κρίνεσαι εκείνη τη στιγμή. Κρίθηκα, έκανα ένα μεγάλο φάουλ με τη σάλτσα και αποχώρησα.

  • Θα ήθελες να έχεις δική σου εκπομπή;
Σε συνεντεύξεις μου δεχόμουνα πολλά σχόλια ό,τι κάνω για εκπομπή. Θα μου άρεσε να έχω μια μαγειρική, αλλά δε θα μου άρεσε να έχω μία που θα σχολιάζω λ.χ τι φόρεσε η Φουρέϊρα στη Eurovision.

  • Θα έπαιρνες μέρος στο έπομενο Master Chef;
Δεν θα συμμετείχα. Τα καλά πράματα γίνονται μία φορά. Ήταν κουραστικό και είχα φτάσει πολλές φορές στα όρια μου, γιατί μιλάμε για ένα ριάλιτι εγκλεισμού. Δεν θα άντεχα να είμαι χωρίς κινητό για 5 μήνες, όπως ήμουν τότε.









Σχόλια

Διαβάστε επίσης